utorak

Podravske kremšnite

Ovaj recept već je dugo u mojoj obitelji i svi ga volimo. Kremaste i mekane kremšnite :-)

Sastojci Krema:

  • 6 jaja  
  • 2 vanilin šećera   
  • 28 dkg oštrog brašna   
  • 1 l i 5 dl mlijeka   
  • 30 dkg šećera  
Glazura od čokolade:

  •  4 i pol žlica šećera  
  •  15 dkg čokolade za kuhanje   
  • 15 dkg margarina   
  • 4 i pol žlice vode  
  • Još potrebno: 0,5 l vrhnja za šlag   petit keksi ili 250 grama smrznutog lisnatog tijesta


Mikserom umiješamo žutanjke sa vanilin šećerom, brašnom i 4 dl mlijeka. Ukuhamo u 1 litru i 1 dl mlijeka i miješamo oko 20 minuta od trenutka vrenja. U gotovu vruću kremu umiješamo snijeg od 6 bjelanjaka koji smo istukli sa 30 dkg šećera. Kremu nalijemo u plinski protvan na koji smo stavili petit kekse ili ispekli koru od lisnatog tijesta. Ja imam protvan sa malo dubljim stranicama pa mi krema točno prekrije stranice, vi možete koristiti i manju tepsiju pa će vam kremšnite biti više. Ohlađenu kremu namažemo tučenim vrhnjem za šlag, pripremo glazuru od čokolade koju ste kuhali na pari i prelijte preko šlaga. Čim se čokolada malo stvrdne ja iscrtam kocke tako da mi je kasnije lakše rezati i da mi čokolada ne puca.

1 komentar:

  1. Ovo izgleda fenomenalnom ali ja tek sada počinjem prvi puta ovaj recept.Čim piše da je podravska mora biti dobra.

    OdgovoriIzbriši